Sabtu, Oktober 06, 2012

Bersyukurrrrrrlah

gua tak peduli sangat pasal politik,tapi gua peduli pasal cukai yang perlu dibayar,pasal kos sara hidup yang perlu ditanggung,pasal bil,pasal gaji,pasal kebajikan dan hak gua,pasal faedah pinjaman ptptn yang macam sial,pasal harga barang keperluan sehari-hari.gua boleh berlagak alim untuk cakap gua nak berjihad menegakkan hudud tapi let's face it,gua tak semulia itu.pun begitu,gua tak adalah sampai tak ada otak.rm300 juta buat peruntukan rebat beli smartphone?kenaikan harga gula untuk kurangkan penyakit kencing manis?mengkagumkan masih ada orang yang senaif itu nak percaya all those bullshits.ya,ya,macam lembu perlu duduk dalam kondo untuk pastikan rakyat dapat menikmati daging yang berkualiti.
          

1 ulasan:

~* chirpy_chummy *~ berkata...

yg kerja swasta ni hanya boleh menongkat dagu je la..

sobs!