Rabu, April 20, 2011

T-A-M-A-T

sedih sebenarnya bila setiap yang bermula pasti akan berakhir.tapi apa boleh buat?untuk elak dari perpisahan,takkan nak lari dari setiap pertemuan.hidup dan hidup saja.teruskan kehidupan walau hujan,ribut,taufan.hidup dan hidup saja.hidup terus.

esok,hari terakhir cuti.haih.memang ajaib.kenapa bila cuti,cepat habis?tapi sebenarnya,tak adalah ajaib sangat.sekarang semua benda pun cepat habis.kelip mata sekali lagi,silap-silap dah 50 tahun kemudian.gila,cepat betul masa berjalan!sekelip mata yang lepas,gua baru sekolah tadika.

2004.tarikh paling cantik di dunia,dan di dunia itu semestinya gua maksudkan di mata gua.sebab 2004 adalah tarikh gua.jadi,selamat hari lahir untuk gua.baru 19 tahun.kalau nak percayalah.

mungkin gua patut tidur.tapi rasa macam rugilah kalau tidur.bukan selalu ada peluang untuk berjaga malam.waktu cuti macam nilah nak berjaga puas-puas.

apa lagi yang perlu dibuat?hmm.rasanya gua dah buat semua yang perlu gua buat.ada bonus harijadi,panggilan percuma seminggu.tapi,rasa macam tak ada makna dapat panggilan percuma,kalau tak ada orang untuk dipanggil.bukan tak ada orang sebab tak wujud,cuma 'tak ada untuk dipanggil'.

hmm..siapa yang rasa nak berbual?rasa nak berbual dan nak berbual dengan gua?

tapi........

gua nak berbual dengan sesiapa ke?

kalaulah boleh fotostat diri sendiri,lepas tu diri sendiri tu tak tahu yang manusia seorang lagi tu adalah diri sendiri,kan best.nak je berbual dengan diri sendiri.

14 ulasan:

Nveil berkata...

kau tinggal luar dunia.
mari, balik sini.
lingkup dunia mungkin ada ramai orang untuk diborakkan.

broken_nigina berkata...

untuk diborakkan ke untuk diborak dengan?

Nveil berkata...

bahasa melayu tinggi sangat ni.
haha. 'berbual'.

broken_nigina berkata...

jom berbual.

Nveil berkata...

okay.
apa khabar?


baiklah pelik sangat ni.

broken_nigina berkata...

khabar baik.
asl pls.
haha.

Nveil berkata...

haha, macam irc tau. :P

hai! saya nveil.
awak?

broken_nigina berkata...

hai!
saya reisha.
haha.

Nveil berkata...

fewitt, nama!
haha.

reisha ada bawa maksud apa-apa?

broken_nigina berkata...

reisha ni maksudnya keindahan yang luar biasa.
itupun kalau nak percayalah.haha.

Nveil berkata...

okay, percaya.
dah keluar dari komen tuan punya blog sendiri kan?


oktipu.

broken_nigina berkata...

:)
reisha memang nama.
maksudnya boleh dimaksudkan sendiri ikut maksud yang rasa nak dimaksudkan.

Tanpa Nama berkata...

happy birthday, reisha....

broken_nigina berkata...

thank you.
:)