Jumaat, Oktober 24, 2014

Kegilaan

gua banyak buat benda yang tak membanggakan dalam hidup gua.semalam adalah salah-satu daripadanya.gua fikir gua boleh elak tapi gua salah.bila memandu sambil pejam-mata maka kemalangan adalah sesuatu yang telah dijangka.gua rasa benci pada diri sendiri.tapi dalam masa yang sama gua rasa suka.ibarat dalam cerita bila si putih bergelung kepala di sebelah kanan bertelagah dengan si merah berserampang tiga di kiri.gua turutkan si merah,tapi dia tolak gua lebih dari garis yang gua mahu langkah.kemudian si putih tersedar,dan gua berada dalam keadaan yang gua berada sekarang.rasa bodoh,kesal,dan juga,keliru.ok,gua sebenarnya tak tahu apa yang gua rasa.atau apa yang gua mahu fikir.atau apa yang gua mahu gua fikir gua mahu.mungkin gua patut tidur.biar masa berlalu dan apa yang berlaku berlalu.cepat-cepat dan jauh-jauh.


Tiada ulasan: