Rabu, Mei 02, 2012

G-Spot

menonton filem-yang bagus- ibarat menempuh sebuah perjalanan,pada gua.sebuah perjalanan di mana setelah tamat,ia boleh memperbaharui sesuatu di dalam diri gua.kadang-kadang walau dengan pengisian semudah 'buat baik dibalas baik',ia boleh membuka mata dan betapa hebatnya,bila kita boleh menghadam ilmu hidup yang sesetengahnya perlu dikutip bertahun-tahun dalam masa sesingkat sejam lebih malah kurang dari itu.'kenyang' rasanya.ia seperti,persetubuhan otak yang mengalirkan arus berahi ke segenap saraf dan menggetarkan naluri untuk memberi puncak kenikmatan yang amat memuaskan.gua tak kisah sangat pasal ulasan pengkritik filem,pasal teknikal,cinematography dan bla bla bla.ia tentang pengisian,tentang jiwa,tentang rasa.selama tiga 'g-spot' gua-minda,rohani dan hati menerima rangsangan yang cukup,maka itulah bagus pada gua.

sama jugalah dalam perkara-perkara yang lain,termasuk--lelaki.
         

Tiada ulasan: