Khamis, November 10, 2011

Tamatkan

dalam keadaan sekarang,gua tak larat nak bermain teka-teki dan menunggu.jadi gua putuskan untuk kekal saja dengan pilihan asal yang gua dah tetapkan dalam minda sebelum ni.segala cerita yang tergantung,terbengkalai,gua mahu semuanya tamat jadi gua sendiri yang akan tamatkan daripada menunggu semuanya berakhir sendiri.gua tak boleh terus berada dalam ketidakpastian.masa pun tak banyak.gua ada janji yang perlu ditepati.janji pada diri sendiri.tahun ini adalah tahun untuk gua selesaikan segala yang tak selesai untuk satu permulaan yang betul-betul kemas di 2012,kalau masih panjang umur.kisah yie,rizal,dah cukup menyesakkan untuk gua jadi gua tak bercadang untuk menambah satu lagi episod hubungan tergantung yang meleret-leret.gua cuba buat orang mengerti kedudukan gua tapi gua terpaksa akur ianya sukar.gua tak sanggup nak terima benda yang kabur dan kelabu lagi sebab dah banyak sangat yang ada dan gua tanggung selama ni.gua nak tamatkan semuanya.gua fikir,mahu akhiri dengan pertemuan sebagai selamat tinggal tapi sekarang ni gua dah tak kisah.gua tak boleh bersabar dan duduk diam,hanya menunggu dan menunggu.gua rimas,gua sesak,gua serabut.gua nak mula baru.pedulikan kalau hati gua koyak-rabak pun.bukan sekali dua gua pernah sakit.tak apa.sakit macam mana pun lama-lama nanti sembuh juga.masa adalah penawar segala-galanya.lepas ni,lepas berlalu semua-semua ni,gua cuma harap gua akan bertemu dia yang sebenar,milik gua sejati.tolonglah.cukuplah hubungan haru-biru yang tak boleh diberi gelaran tepat pun.i had enough.just go away and don't ever come back.please..just go away.leave me alone-forever.please....
              

Tiada ulasan: