Selasa, Oktober 18, 2011

Kecemasan!

apa pasal semua orang macam tengah bercinta ni?kalau sampai en.ghost writer pun sedang dilamun cinta,sudah tak boleh jadi.oh tidak!semakin pupus bilangan pesingle-pesingle yang ada di alam semesta.tolong,tolong!mana lagi jiwa-jiwa kecundang yang lain?waaa..tak rock lah kecundang sorang-sorang.
                   

9 ulasan:

deaf berkata...

kalo takde orang nak cinta ngan kita pun takpe..
kita tetap cinta kat Allah ngan Rasul.

Chewah!!

broken_nigina berkata...

bukan itulah.tak rock lah semua orang bercinta.

Nveil berkata...

kecundang pun mahu beramai-ramai? oh tidak! bila kamu berpunya pun kamu tak ajak secara berjemaah. tak adil tahu? :(

broken_nigina berkata...

hmm..
mana pergi,sayang?

ghost writer berkata...

uittt...kemon!kemon!

ada2 jer lar kau nih,Sha.

broken_nigina berkata...

apa yang ada?
;p

ghost writer berkata...

aku nak letak emoticon senyum jer kat sini..boleh tak,Sha?

:: Cikgu Wiween :: berkata...

haha gua pon single

broken_nigina berkata...

en.hantu-kalau tak boleh macam mana?

cikgu weween-bagus,bagus.semangat macam ni lah yang kita mahu.;p