Sabtu, Oktober 01, 2011

Kanak-Kanak

bergaduh macam gila,bertekak macam hilang akal,memberontak meledak mengamuk berperang sampai dunia macam nak hancur lalu lari merajuk dan katakan semuanya dah berakhir,kemudian balik untuk berbaik semula.sentiasa.

~love like a child for a child never stop loving.
                   

9 ulasan:

PK berkata...

gua, keadaan macam tu just dgn buah hati ja. org lain, jarang lah. Best fren, rasanya skrg gua dah tiada bestfren. kalau ada pun, mungkin gua tak perasan.

broken_nigina berkata...

grrrr..
menjeleskan betol.

ghost writer berkata...

biasanya kita memang terbawa-bawa cara kanak-kanak dalam soal hubungan.

broken_nigina berkata...

tapi sekarang,rapuhnya hubungan.diuji sikit dah terlerai.

~* chirpy_chummy *~ berkata...

untunglah jika di akhirnya balik dan berbaik semula.

lagi sedih jika apa yg pernah di katakan ketika bergaduh di pendam dan di ambil serius.

broken_nigina berkata...

orang dewasa boring,kan?
:)

:: Cikgu Wiween :: berkata...

cinta zmn remaja adalah yg terbaik dlm hidup gua walaupun ia da lenyap entah kemana. :)

broken_nigina berkata...

kita patut selalu kekal macam budak-budak.lebih jujur dan bebas.orang tua-tua ni,kontrol cool je banyak.konon dah matang,tapi sebenarnya pengecut.hati pun lemau.luka sikit,rajuknya sampai mati.warghhh..nak jadi budak-budak balik!

:: Cikgu Wiween :: berkata...

btl kata gina. gua nak jd budak2 gak tp budak umur 18. 18 sampai bila2. boleh??? huhuhu