Khamis, Mei 26, 2011

Keghairahan

gua sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sukakan ju-on.gua sukakan sadako.kesukaan yang peribadi.indah dan cantik.the sadness,the sorrow,the pain,the agony,the hurt,the grudge..umhhh..klimaks.












i love this scene so much.bayang hitam yang bergerak perlahan,menyerak udara yang sarat dengan kepiluan dan sayu..langkah yang melukis luka di setiap jejak.suram,kelam..seperti memanggil,berbisik,menggamit jiwa.detik yang memukan masa lalu mematikan dunia.epik~












p/s:-entri gua kat bawah hanya pandangan peribadi gua.sekadar pendapat kecil dari seorang blogger picisan yang bukanlah signifikan.harap-harap tak jadi isu kepada sesiapa sebab gua rasa pelik bila tiba-tiba bilangan pelawat yang singgah kat blog gua malam ni jadi lebih ramai dari biasa.kalau ada mana-mana ayat gua yang menyinggung,dengan rendah hati mohon maaf.no offense.peace!
  

6 ulasan:

sahidzan berkata...

gua pun hairan. haiiihh.

kita sama. picisan bukan signifikan.

mari pergi makan.

broken_nigina berkata...

mari.

:)

Nveil berkata...

sehingga lenyap gambar-gambar itu ditelan entri baru, nveil tidak akan kelihatan.

broken_nigina berkata...

hehe..
sayang,sayang.
comel.

. berkata...

gua pun hairan. hahaha. sebenarnya sudah stalk kamu minggu lepas masa cari penulis. hmmm..

broken_nigina berkata...

hmmm..

komen ni buat gua terasa nak makan bihun sup.
sedapnya.