Rabu, Disember 01, 2010

Teman Yang Takkan Datang?

.
.
.
.

5 ulasan:

eddie dewanaga berkata...

...hello!!!!


*sambil terjengah-jengah kat tepi tingkap.

deaf-angel berkata...

Dulu2 akhir 90an aku kerja kilang, masa dalam lift aku was singing lagu Teman ni pelan2 la tau " biar ku pujuk ke mari hati yang sedang rindu "

Skali tu budak cleaner dalam lift ngan aku terus dia cakap " abang! abang nyanyi lagu apa tu? sedap la "

hahaha

broken_nigina berkata...

en.edie-jangan jengah-jengah,nanti sis clina marah..hehe..

en.deaf-hati yang sedang rindu ke hati yang sedang pilu?

deaf-angel berkata...

haha.. i forgot the liriks.
Ni lagu best dan ada versi lepas ni edited, tapi original version dalam cd xpdc samurai. I love this cd walau Ali bukan Mael.
Bila js kevin meninggal dunia, aku was like terus ingat kat lagu ni, one of his best songs especially part " biar ku pujuk ke mari.. "
touching giler.

broken_nigina berkata...

gua pun paling suka part tu..