Rabu, Disember 01, 2010

24

gua ambil dari sini.tapi sebab gua tak suka nombor ganjil jadi gua tukar kepada 24 fakta rambang pasal diri sendiri.

1-tak suka nombor ganjil.

2-sangat suka nombor 24

3-penggila pedas yang gila

4-kidal

5-peramah dan ceria.(ada sesiapa percaya?)lol.

6-penipu yang baik,kalau mahu.

7-antara makhluk yang paling optimistik di muka bumi-tak pernah kehabisan 'faith'

8-suka minum air sting merah.

9-suka tengok cermin

10-benci guna payung

11-perasan bagus,sentiasa

12-benci tempat sesak

13-tak anggap lelaki yang gila-gila dan lawak sebagai menarik

14-ada alahan dengan lelaki rambut panjang-jadi cair

15-cepat hilang sabar

16-tapi sangat jarang marah orang

17-payah berhenti bila dah mula bersembang,jadi,jangan buat gua mula.

18-malas gila gila gila gila gosok baju..haih..tolong boleh?

19-kadang-kadang memang tak jawab telefon dan sms,sebab,tak ada sebab.tak tahu.

20-kalau nampak diam macam khusyuk ketika mendengar,90% kemungkinannya sedang menjalani 'percutian minda'~di awan biru.
 
21-not a big fan of marriage,sebab,tak ada sebab.tak tahu.

22-kurang gemar minuman bersusu..rasa macam,hmm,bersusu..

23-tapi sangat suka bau susu,haruman berunsur kesusuan..

24-capable of doing anything anytime,anywhere,ikut apa gua rasa on the dot.and now gua rasa nak tidur instead of iron baju jadi,selamat malam.



2 ulasan: