Isnin, Julai 21, 2008

Lalok

demam gua dah kebah sejak semalam.tak lama pon badan panas,sekejap jer.tak sempat nak demam beriya pon dah baik..tapi,implikasi lepas demam tuh ialah tekak gua masih pahit,badan gua masih lemah,dan kepala gua rasa macam khayal melayang-layang..ini sebenarnya implikasi lepas demam atau sindrom hari isnin seorang pekerja?tapi gua yakin,ini sebab gua baru baik demam,bukan sebab hari nih hari isnin dan gua sedang berada kat ofis..gua lemah tak bermaya sebab belom dapat balik tenaga normal gua,bukan sebab malas dan bosan bekerja semata-mata,walaupon ia memang membantu meningkatkan rasa lemah gua..

haih..lali layu macam nak pengsan..gua rasa gua nampak macam tengah high,lalok..

dan lagi,sedihnya dalam beg duit gua cuma ada sekeping duit seringgit..lunch dengan air masak kat dapur ofis je la jawabnya..

8 ulasan:

kaisu berkata...

wah!
syahdunyer..
mehla cni aku blanjer ko lunch mkn sate kajang!!
nak??
huhuhu...

broken_nigina berkata...

huhu..
terima kasih atas niat yang baik tersebut.
gua telah dibelanja makan tengahari oleh editor gua.
en.editor,maafkan gua kerana pernah mengutuk lu sebelom nih.

kaisu berkata...

wah!
lagi besh..
dahla kena kutuk..
pastu dier plka yg blanja..
malang skali nasib dier...

broken_nigina berkata...

gua dah insaf la..
huhu..
pasnih tak kutuk lagi.
;p

kaisu berkata...

ceh!janji manis sumeer tu..
aku yakin..

broken_nigina berkata...

biasa la.
lumrah kehidupan.
haha..

kaisu berkata...

pandai2...
xper..
aku x kesah..
aku pown camtu gak..
tp aku syg bos aku!!
wahahaha..
bodek2..

broken_nigina berkata...

dengan harapan bos lu baca la blog gua nih nak tau lu sayang dia..
hahaa..