Selasa, Mac 05, 2013

T

gua tak perlu ulang-ulang benda yang dah jelas.gua tak perlu sebut perasaan yang dah terungkap.tak ada misteri apa-apa.gua sedaya-upaya cuba menempatkan diri ke dalam hidup dia dan dia pula sedaya-upaya cuba menyingkirkan gua daripada hidup dia.ini sama saja macam kisah gua dengan insan yang sebelumnya.percintaan yang hanya hebat dengan mainan drama,mainan perasaan,tapi kecundang bila berdepan dengan kenyataan.ia memang macam tu.perjalanan yang penuh dengan cabaran tapi tak kira banyak manapun cabaran yang berjaya ditawan,kita tetap takkan sampai ke tempat tuju.ia cuma perangkap.gua dah pujuk hati gua,tak ada kesudahan indah yang menunggu.tak payah nak bermimpi,tak payah nak berharap,tak payah nak berangan.biar sedar diri.biar tahu diuntung.dan gua tak salahkan sesiapa pun.ia memang takdir gua.memang takdir gua.