Selasa, September 25, 2012

Abu

gua selalu melawan arus,menyangkal nasib dan cuba mengawal arah tuju gua sendiri walaupun gua perlu menentang seluruh dunia dan kehidupan.i'm bold,but naive at the same time.macam budak-budak yang rasa dia boleh ubah dunia hanya dengan semangat dan kesungguhan-sebelum dunia menjawab balik dengan menghempap kepala dan boo kuat-kuat untuk beritahu who the hell you think you are.tapi,gua tetap diri gua.gua memang dah dicipta macam ni.gua akan buat sesuatu bermati-matian dan takkan berhenti selagi gua mampu tak berhenti.gua tak dibuat untuk mudah berputus asa.mungkin bunyi macam bagus tapi ia juga menyedihkan.sebab hakikatnya gua tahu gua tak boleh ubah segala-galanya hanya dengan semangat dan kesungguhan dan gua sangat-sangat sedar yang dalam hidup ni walaupun kadang-kadang kita masih ada kudrat untuk berusaha,kita dah tak boleh usahakan apa-apa lagi.so it really is a sad thing.sekuat manapun kita,sedegil manapun kita,kadang-kadang kita tetap akan kalah dan terpaksa akur untuk menerima kekalahan.
              

Tiada ulasan: