Selasa, Jun 05, 2012

Diri Sendiri

kadang-kadang gua benci hakikat bila sesuatu mengganggu fikiran gua,ia akan mengganggu fikiran gua.tak kisah lah tentang apapun.kalau gua tak berkenan,gua tak berkenan.gua tak pandai membutakan mata.hatta dengan orang yang paling gua sayang pun.no such thing as "love is blind".most of the time,gua ambil pendekatan berterus-terang luahkan rasa tak suka/tak puas hati/tak selesa.tapi itu hanya bila gua rasa ia ada makna.ada benda dan keadaan,gua jadi malas nak bersuara.mahu buat apa?kalau seseorang itu tiga segi tiga segi lah dia.soal jiwa dan peribadi,benda semulajadi.atas diri gua untuk tentukan.boleh terima atau tak-seadanya.life is cruel.so is love.it's take it or leave it.gua tak suka ubah orang,sebagaimana gua tak suka orang ubah gua.and it's hard,i know.mungkin ia sesuatu yang boleh jadi penyebab untuk gua tak boleh kekal dalam sesuatu perhubungan,dan ia takkan berakhir dengan perkahwinan.destined to be single?yeah,besar kemungkinannya.

                             

Tiada ulasan: