Jumaat, November 25, 2011

Untuk Diri

setelah dah begitu lama,gua bertindak untuk akhiri segalanya.tak mudah,tapi gua dah buat keputusan jadi gua perlu hadapi juga walau apapun terjadi.terasa seolah-olah gua bermula kembali daripada kosong,kosong sekosong-kosongnya.tapi ikut manapun gua akan cari jalan lalui segala-galanya.mengecewakan,harus gua akui bila orang yang paling gua harap untuk mendengar dan memahami dalam waktu gua membuat keputusan sukar macam tu bertindak mengabaikan,tapi gua takkan biar ia menghalang langkah gua.gua takkan patah balik walaupun gua harus hadapi kehidupan mendatang dengan bersendiri.sekarang ni tumpuan gua hanya pada diri gua sendiri.malas lagi fikirkan benda-benda menyesakkan otak yang nampaknya tak bawa ke mana-mana.i'm done.dah cukup gua jadi baik berusaha untuk sesiapa.pandai-pandai merekalah nak buat apa lepas ni.i had enough.no more argument.mungkin satu hari nanti gua akan jumpa seseorang yang benar-benar mengerti dan menghargai gua.mungkin juga tidak.tapi tak kisah lah.hidup selagi hidup.langkah takkan terhenti selagi belum mati.good luck me!
 

2 ulasan:

~* chirpy_chummy *~ berkata...

kau kembali (:

aku rasa apa yg kau rasa.

terlalu banyak persamaan.

broken_nigina berkata...

:)
tak pernah pergi mana-manapun.