Ahad, November 13, 2011

Bahagia~Aww

gua rasa kehidupan gua sangat mudah.seseorang yang hidup sendiri menjalani rutin harian sendiri dengan cara sendiri,sendiri.gua tak ada mak,gua tak ada ayah,gua tak berhubungan dengan sanak-saudara,gua tak ada kawan-kawan,gua tak ada kehidupan sosial.secara dasarnya,gua tak ada sebarang komitmen dengan apa-apa pun dalam hidup ni dan gua tak memiliki siapa-siapa pun secara khusus.i'm practically alone and living a free life.tak bertanggung-jawab ke atas sesiapa dan tak ditanggung-jawab oleh sesiapa.i'm a loner who spent most of my time alone,in my bedroom,being alone.kehidupan yang mudah dan bebas,kan?so,ada sesiapa berminat nak tukar kehidupan dengan gua?LOL.
                      

4 ulasan:

Lucifer berkata...

Aku selesa sorang-sorang, itu kunci kebahagiaan secara general.

~* chirpy_chummy *~ berkata...

sumorg ada cara tersendiri utk merasa bahagia. semoga ko berbahgia hendaknya.

:: Cikgu Wiween :: berkata...

kat tempat kerja kwn2 kerja xde yg rapat ke gina?

ghost writer berkata...

aku tak mahu.sebab aku dah cukup dengan hidupku sendiri.