Jumaat, Oktober 07, 2011

Usul Ditolak

someone suggested me to change my blog template,to make it look 'friendlier',to decorate and make it cheerful so that it would attract more reader.

hahaha..lu ingat,gua peduli?kalau motif gua berblog untuk dapat ramai pembaca dan jadi popular,dah lama blog gua tak rupa macam ni.seeshhh..gua tak menulis untuk memuaskan hati orang,mendapatkan penerimaan orang,dan paling jauh lagi nak dapatkan populariti atau keuntungan.ini jiwa gua,refleksi minda gua.tak pernah mahu memenuhi skema 'pemblog yang baik' dan cuba menepati apa yang dunia tentukan dengan 'apa yang menarik dan apa yang tak'.can't you see the difference?gua cuma menulis blog,bukan menjadi blogger.
                                  
                       

4 ulasan:

-•»Á®ÐZMÀ®Ñ«•- berkata...

hahaha... kan dah kene...

deaf berkata...

memang.. lagipun keybod ko, ko punye suka la.

haha.

PK berkata...

lu tukar lah warna pelangi. letak header guna gambar lu. buat peace. muncung mulot. kat tepi ni pulak letak blink2. template ada artis k-pop. peh peh peh. sah...sah...sah gua malas mau datang.

broken_nigina berkata...

en.adzman-heh..tak sesuwayyy..

en.deaf-janji rock.tak gitu?

en.pk-hahaha..menarik jugak tu.barulah kiut.