Ahad, Oktober 16, 2011

'takut sakit baik pergi mati'

tak bosan ke tahan-tahan perasaan?kawal segala-galanya supaya sentiasa selamat.duduk dalam kepompong,dalam zon selesa.takut itu takut ini takut segala-galanya.takut pada benda yang belum berlaku.tak penat ke?hidup asyik mengelak kekecewaan,mengelak segala risiko segala bahaya.aduh..tak pernah terfikir ke?memang lah lu takkan kecewa teruk macam tu,sebab lu pun tak menikmati bahagia sepenuhnya.tak faham betul gua.gua pun bukan tak pernah kecewa,tak pernah putus cinta.kekasih yang gua cinta daripada umur 13,membesar bersama dewasa bersama siap gua menabung dalam tin biskut simpanan untuk kahwin,akhirnya bodoh-bodoh je kahwin dengan orang lain.haha..serius lah.hati lu orang,dibuat daripada apa?sekali kena patah,patah terus sampai bila-bila.come on lah.kalau tak nak kecewa,baik lu pergi mati.kehidupan ni bukan untuk manusia yang takut kecewa,takut sakit.dah dah dah.menambahkan bosan gua je.pergi tidur lagi baik.