Jumaat, Oktober 28, 2011

Diva

hakikatnya gua seorang pencemburu yang maha cemburu yang boleh mengatasi mana-mana pencemburu yang pernah merasakan mereka maha cemburu ketika bersama gua.apa yang membezakannya cuma,gua sangat-sangat secure dengan diri sendiri jadi sifat cemburu yang ada pada diri gua tak pernah terzahir ke dalam bentuk kebimbangan,syak wasangka,curiga,ragu-ragu.maka disebabkan itu gua jarang-jarang sekali akan kelihatan seperti seorang pencemburu tapi beb,fakta yang kurang menarik tentang gua ialah,gua seorang narcissistic.i'm the queen,i'm the no 1,i'm the best.dipendekkan cerita sebab gua malas nak menulis panjang,apa gua nak cakap ialah gua takkan menyibuk dan menyelit untuk merebut perhatian bilamana perhatian itu tidak tertumpu khusus terhadap gua dan hanya gua seorang.i got totally annoyed bila apa yang gua suka,ada orang lain menyibuk 'masuk dalam cerita'.potong stim.angkat tangan undur ke belakang dan keluar saja.malas nak mencelah tonjol-tonjol diri cari spot light nak menyerlah supaya orang nampak.lebih rela duduk diam jauh-jauh,menjadi halimunan di dalam gelap.daa!
              

Tiada ulasan: