Rabu, Oktober 26, 2011

Cinta (yang hilang?)

gua cuba cari manusia yang menulis surat tempoh hari,tapi gua tak mampu jumpa.dia terperangkap di sebalik tembok ais yang tebal dan berada dalam dunia mimpi,dalam alam di bawah sedar.ada ketika,gua boleh dengar bunyi suara dia sayup-sayup tapi suara itu pantas diserap oleh tembok ais tebal lalu hilang dari udara.gua tertoleh-toleh,tercari-cari,terasa seperti ada sesuatu yang menyeru dan meruntun jiwa sehingga airmata gua bergenang sendiri di luar sedar tapi gua tak dapat jumpa puncanya.seperti orang yang hilang ingatan,diburu memori sendiri tapi tak dapat untuk merasai dan di kedudukan sekarang sebenarnya,cuma ada dua kesudahan.samaada dia yang terperangkap itu akhirnya akan berjaya memecahkan tembok ais tebal atau tembok ais tebal itu akhirnya akan membunuh dia,mati dalam kesejukan.yang mana antara dua,tetap akan menyakitkan gua.

Tiada ulasan: