Sabtu, Mei 28, 2011

Misteri

kadang-kadang gua pelik tengok semut.diorang berpusu-pusu pergi hurung air manis tapi lepas tu mati bergelimpangan dalam gelas,terapung-apung.itulah yang gua hairan betul.apa motif diorang pergi hurung air manis tu sebenarnya?dah lah pakat mati ramai-ramai,menyusahkan gua pulak kena pergi bancuh air baru.membazir tahu tak?belum habis lagi minum dah kena buang macam tu jer.

8 ulasan:

PK berkata...

teh secawan?

jika semut itu reti berenang, maka mereka akan jadi binatang paling hebat dalam dunia. Hidup berkumpulan, ada disiplin, patuh, rajin dan ada sistem.

broken_nigina berkata...

layan kopi lah.teh mana best.

Nveil berkata...

kenapa nelayan turun ke laut sedangkan mereka tahu, perginya mereka belum tentu pulang?

broken_nigina berkata...

haha..
sekurang-kurangnya kita takde la kena buang air laut bancuh baru.

Nveil berkata...

banyak ngomel ni. susahlah nak mintak awak bancuhkan air untuk saya nanti.

broken_nigina berkata...

eh apa lak.awaklah bancuh air untuk saya.

Nveil berkata...

saya pilih untuk dibelai.

broken_nigina berkata...

oleh?