Rabu, April 20, 2011

Pembohongan Luhur

gua cuma mahu diam,dan hanya diam,diam sampai gua lupa tentang apa yang gua diamkan.sebabnya,cuma memang itu dan itu saja.bila menjadi jujur dan meluah dah tak punya makna,menjadi bohong dan pendam adalah pilihan yang terbaik.

6 ulasan:

Dark Half berkata...

wow!epik

broken_nigina berkata...

err..
ok.

Nveil berkata...

ah? menjadi pemendam untuk pastikan hak yang lain puas.

perasaan macam ni . . . 'tak apa lah. biar'

broken_nigina berkata...

penjadi pemendam sebab kata-kata dah tak ada makna.contohnya,gua nak mintak nombor telefon nveil,tapi gua pendam sebab kalau gua mintak pun,bukannya dia nak bagi.macam tu lah.

Nveil berkata...

aku anggap komen tu ada makna tersirat.

*malu*

broken_nigina berkata...

tersurat tu.hehe.