Khamis, Julai 17, 2008

Maaf, Gua Emo!

gua benci perasaan helpless!gua bukan nak mengada-ngada itu tak tau ini tak tau sebab gua memang jenis buat semua benda sendiri tapi bila gua cakap gua tak tau,itu maknanya gua memang betol-betol tak tau.gua boleh handle pressure,gua memang mampu.dah banyak masalah,kesulitan yang pernah gua alami dalam hidup nih dan gua masih boleh hidup.gua benci kalau orang pandang gua macam bodoh,macam tak boleh nak uruskan urusan sendiri dan terpaksa bergantung pada orang lain.gua bukan macam tuh.selagi mampu gua buat sengsorang,gua akan buat.gua tak suka menyusahkan sesiapa.mengadu,membebel,lepas geram,itu memang perangai gua.tapi bukan sebab gua tak boleh handle,cuma gua memang jenis suka mengomel camtuh..rite now gua geram,geram sangat-sangat.geram pada yang tak paham bahasa dan geram pada diri sendiri.gua bodoh ke apa tak tahu buat apa yang perlu gua buat?gua bukan geram pikir gua digesa,tapi geram sebab gua tak tau macamane nak buat lagi.gua perlu someone yang boleh borak yang boleh legakan sikit perasaan gua sekarang nih tapi life memang best sebab di masa gua rasa gua paling perlukan seseorang tuh la takde sape yang boleh gua dapatkan.mungkin takde maknanya share dengan sesaper.gua cuma buat diri gua nampak bodoh dan tak berkemampuan.kalo semua benda biasa untuk dibebelkan,then takde pape lagi yang perlu gua bebelkan pada sesaper pon.baik gua bebel dan borak dengan diri sendiri dalam blog nih jer.sape yang akan paham yang akan rasa masalah kita macam masalah diorang sama?when it comes to me,nothing yang pernah berlaku pada gua nampak serius di mata orang.i really dont like it bila sesuatu yang bagi gua serius dipandang remeh-temeh dan digelak.maybe gua memang fail dalam bab menceritakan masalah pada orang.baik senyap.sudah la..layan diri sudah!

Tiada ulasan: