Jumaat, Julai 25, 2008

KILL THAT BITCH!!!!

perasaan gua sangat terganggu dengan gambar yang dipostkan oleh en.am nih..takde logik langsung yang boleh mewajarkan benda nih.rasa tak terkata..gua sangat-sangat ingin makhluk yang gua tak tau apa jenis spisis nih dibunuh..ramai-ramai pijak bukan setakat kepala tapi satu badan biar sampai hancur-lebur.ada masalah mental ke apa?gua rasa satu badan gua menggigil,naik ke kepala.meremang..meremang dengan rasa jijik dan benci.apa yang makhluk tuh pikir?kelakar,comel,cool buat camtu?memang lahanat dan gua memang mengimpikan dia dipijak-pijak sampai mampos..urrgghhhhh........takleh nak zahirkan perasaan nih..jujur cakap,gua dapat bayangkan jelas kepala betina sial tuh remuk bersepai..apa kena dengan dunia nih?

tolong..takde ke tempat yang masih suci dan terpelihara dalam dunia nih?

this world is sick!!

2 ulasan:

eddie dewanaga berkata...

whoa....!!
angin satu badan ni...
relax sis...!

broken_nigina berkata...

heh..
emo..