Khamis, Julai 03, 2008

Kerja Oh Kerja

lalala..pagi-pagi buta dah bertimbun keje.buat laporan teks ucapan,buat artikel tentang tips-tips perniagaan,cari maklumat dan buat artikel pasal ekonomi shanghai,dapatkan kontek nombor JLKN,JPA,AADK,MecD untuk mintak interview dengan ketua pengarah bla bla selain buat terjemahan artikel bi-bm semua pasal ekonomi..lawak seh..wartawan politik dan ekonomi gitu..gasak,beb..semalam gua siap takmo balik sebelom siapkan keje.oh,adakah gua telah menjadi manusia yang rajin dan berwawasan?hahaha..sungguh poyo..rasa bersalah pulak rajin-rajin sangat.oleh itu curi tulang jap taip blog..ok la..untuk lebih jujur,gua terpaksa dan dipaksa menjadi rajin pasal tempat duduk gua kat orang dok lalu-lalang..kena la buat keje dah semua orang boleh nampak apa gua buat kat pc.nih mengupdate blog kira keje bahaya dan berisiko la nih.tapi gua belom lagi jadi pekerja tekun berdedikasi habis untuk kosentret keje je memanjang..

ok..dah..sambung keje balik..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

biasa laa keje... mesti laa byk kan?

broken_nigina berkata...

ada keje kosong kat ganu tak?
huhu..