Jumaat, Julai 04, 2008

Angin Mandom

hari nih mood agak tidak baik..hari-hari lain pon takde la baik sangat tapi di takat yang neutral..sekarang gua down dan kadar down gua nampaknya bertambah dari masa ke semasa..takde mood untuk buat apa-apa.mood yang salah di tempat yang salah.takde pape yang menjadi penyebab melainkan cuma kitaran angin gua yang biasa.blog nih sebagai rujukan..bila gua dalam angin rilek dan steady,dingin beku,dan down kacau-bilau..pi mai pi mai tang tu.analisa diri sendiri.memang nampak patern behaviour gua.

hmm..mungkin sampah yang terkumpul dalam otak dah mencecah tahap maksimum untuk tempoh kali nih.kena kosongkan balik untuk sampah baru..tuh la..otak penuh dengan sampah..sampah yang terkumpul secara bulanan.sekarang gua perlu bersihkan otak supaya keadaannya kemas balik..nanti gua ke segamat dan mungkin itu boleh bersihkan otak gua..refresh diri..bateri dah nak kong..kena recaj..

hakikat yang lawak dan poyo..dalam masa-masa yang macam nih gua memang suka nak mengada-ngada merengek kat seseorang..masa demam,sakit,rasa hampeh..memang kena merengek..kalo tak akan rasa tak lepas..bukan mengadu luah perasaan serius tu,mengomel bebel-bebel merengek mengada-ngada je..bahasa lain,bermanja..memang tak terbayang oleh orang yang cuma baca blog gua nih tapi orang yang kenal gua di luar tahu la apa gua cakap nih..part yang macam budak kecik..

uuuuuuuuuuuuu..............

benciiiiiiiiiiiiiiii..................

hmm..

dah,behave..kontrol metal..

6 ulasan:

fusarium solani berkata...

Salam perkenalan..

Terima kasih lawat blog saya. Saya tertarik dengan disclaimer anda. Kita menulis atas dasar kita suka. Kalau atas apa-apa platform (pandangan/halatuju) kita menulis kerana inginkan perubahan/kehendak kita dicapai.

Selamat menulis..(taip)

broken_nigina berkata...

terima kasih kembali.
:)

kaisu berkata...

metal+manja..
boleh jugak tue....
kalo bleh diselaraskan...

broken_nigina berkata...

perwatakan=manja(hahaha)
penampilan=ayu
imej=lembut

jiwa=metal

sekian terima kasih

kaisu berkata...

manja ker???
patotla loba...
opps!!!

jiwa metal tu mmg kenala...
amat serasi...

broken_nigina berkata...

ini serangan balas ke apa?
haha..
imaginasi je tu..